דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום בגוגל 

מאת    [ 30/09/2010 ]

מילים במאמר: 355   [ נצפה 1940 פעמים ]

קידום בגוגל של אתרי אינטרנט הוא לפני הכול הרבה עבודה קשה, הרבה אנשים ובעיקר בעלי אתרים חושבים לעצמם: איך אני יכול להגביר את העסקים שלי, אולי אפתח אתר אינטרנט של העסק שלי, שיעזור לי להכניס אנשים לאתר. הבעיה תהיה שלעשות קידום בגוגל, עולה די הרבה כסף, אז מה עושים?

יש לי אתר אינטרנט, אני לא רוצה לשלם כסף על קידום בגוגל, אני אקדם את האתר שלי לבד במנועי החיפוש. מצאתי את הפיתרון לבעיה- אני אעשה את הקידום בעצמי, אחלה פיתרון, לא?

זאת באמת מחשבה נחמדה, אבל זה פשוט לא עובד ככה, קידום בגוגל זה עבודה סיזיפית ומתמשכת של קישורים, אופטימיזציה ובניית אתרים רבים והכי חשוב מכל, ערימות אדירות של תוכן ועוד תוכן. אני די בטוח ששמעתם את הביטוי הזה, תוכן הוא המלך, אז זה אכן נכון תוכן הוא באמת המלך.

אם יש לכם המון תוכן, האתר שלכם יתקדם בגוגל ללא בעיות מיוחדות, אם אין לכם תוכן הוא לא יתקדם בגוגל ובמנועי חיפוש גם אם תתהפכו על הראש.

הבעיה העיקרית עם תוכן זה שהוא עולה כסף או זמן שזה שווה כסף. אם תוכלו לבנות אתר של מאות עמודים, הסיכוי שלו להיות מדורג גבוהה בגוגל יהיה מאוד גבוהה, אם תבנו אתר של עמוד, הסיכוי שלו להיות מדורג גבוהה הוא בערך אפס מאופס.

הרבה פעמים יוצא לי לשמוע אנשי מקצוע מתחום קידום בגוגל מדברים על איך הולך להיראות הענף הזה של קידום אתרים באינטרנט בשנים הבאות, התשובה שלי היא בדרך כלל היא ללא שינוי, הרי גוגל הציבו לעצמם מטרה להפוך את האינטרנט למועיל ומכיל מידע רב לגולשים, מה שקורה כתוצאה מזה שכל העבודה שנעשתה בתחום של קידום בגוגל, למעשה לא שינתה בכלום את תוצאות החיפוש של הגולשים. למה לא?

כי כל עוד התוכן הוא המלך, בעצם כסף הוא המלך- לכן האתרים עם התקציב הגדול הם אלו שיהיו ראשונים בתוצאות החיפוש, שזה בעצם בדיוק מה שהיה לפני שקם כל הענף הזה של קידום בגוגל או קידום אתרים בגוגל.

אם נצא מתוך הנחה שכלום לא השתנה למה שגוגל ירצו לשנות את הדרך שבה עובד המנגנון חיפוש שלהם, הרי כל התוצאות הן זהות לחלוטין למה שהיו לפני כל הנושא של קידום אתרים באינטרנט, הם מסודרים בצורה מושלמת לפי כמות הכסף שיש לאותה חברה, לה שייך האתר.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב